پس از استقبال همراهان گرامی آرانیکا از مقاله "بهترین عطر‌ های زنانه سال 2024" ما تصمیم گرفتیم مقاله بهترین عطر مردانه سال 2024 را برای شما آقایان شیک پوش و سخت پسند آماده کنیم. برخی از مردان برای سال‌ها حتی دهه‌ها از یک ادکلن خاص استفاده می‌ کنند و برخی دیگر بسته به حال و هوا یا مناسبت، عطر خود را تغییر می دهند. چه آماده خرید یک عطر جدید برای استفاده در مراسمی بزرگ باشید و چه در حال پیدا کردن یک هدیه ویژه، جستجوی بهترین عطر در عصر حاضر مخصوصا به صورت مجازی می تواند کمی گیج کننده باشد.

enlightened شما می توانید برای شروع جستجوی بهترین عطر مردانه 2024 بدون اتلاف وقت با ما همراه شوید.

آقایان هرگز بوی ادکلن های مورد علاقه خود را فراموش نمی کنند. یک رایحه خوب، مهم نیست که دهه ها پیش فرموله شده باشد یا یک پرفیوم جدید باشد، در هر صورت می تواند به یک عنصر اصلی در روتین استایل شما تبدیل شود. به همین دلیل است که امروز ما در حال بررسی پرفروش ترین ادکلن های مردانه تمام دوران از برند های شناخته شده و پرطرفدار مانند تام فورد، شنل، ورساچه و ... هستیم. برند هایی که شما آن ها را می شناسید و دوستشان دارید.

عطر خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید! 

در ابتدا، فکر کنید که آیا به دنبال رایحه ای تازه و نشاط‌ آور هستید یا چوبی و تلخ؟ پاسخ به این سوال طبیعتا شما را در مسیر انتخاب درست هدایت می‌ کند. اکثر افراد به دلیل یک رایحه خاص ممکن است از عطر های خاصی اجتناب کنند؛ اما باید بدانید ترکیب نت ها می‌ تواند نتیجه ای کاملا غیرمنتظره داشته باشد. متخصصان توصیه می‌ کنند حتما طیف وسیعی از ادکلن‌ها را امتحان کنید.

شخصیت، سبک زندگی یا سلیقه شما مهم است. لیست ما همه سلایق را پوشش می دهد. برای بررسی دقیق تر خواندن راهنمای خرید عطر مردانه برای تمام سلیقه ها خالی از لطف نخواهد بود.

اگر در مجموعه ادکلن های فعلی شما حداقل یکی از این ادکلن های پرفروش وجود ندارد، می توانید بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی را برای مجموعه خود انتخاب کنید. چه به سمت نمک دریایی تازه، چه مرکبات درخشان یا حتی مشک تند تمایل داشته باشید، ما یک عطر مردانه خوشبو را به شما معرفی می کنیم.

بهترین عطر های مردانه در سال 2024

آیا می خواهید بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا را پیدا کنید؟ در ادامه، لیستی از پرفروش ترین عطر های مردانه آمده است. برخی از آن ها عطر های همیشگی هستند، رایحه هایی که همه آن را دوست دارند و روی میز خود نگه می‌ دارند، برخی دیگر عطر های قدیمی هستند که هرگز از مد نیفتاده اند و چند عطر شگفت انگیز که در میان لیست گنجانده شده است.

عطر مردانه دیور SAUVAGE EAU DE PARFUM

عطر مردانه دیور SAUVAGE EAU DE PARFUM

ساواج یکی از محبوب ترین عطر های مردانه دیور است. احتمالا تا به حال حداقل با یک مرد برخورد کرده اید که به طور مرتب از این عطر استفاده کند. ادوپرفیوم آن، مخصوصا برای زمانی که نمی خواهید با پرفیوم یا ادوتویلت همراه شوید، گزینه بسیار خوبی است و نت هایی از ترنج و وانیل دارد.

هنگامی که این عطر را استشمام کنید، مطمئنا متوجه خواهید شد که چرا بسیاری از مردان آن را به عنوان ادکلن مورد علاقه خود انتخاب می کنند و همچنین مشخص می شود که چرا این عطر در طول چندین سال این میزان محبوبیت را حفظ کرده است. اگر آن را دوست دارید، حتما غلظت های دیگر آن را نیز بررسی کنید. آن ها ممکن است تفاوت کمی با هم داشته باشند؛ ولی تنوع بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

دیور ساواج یکی از متمایزترین ادکلن های موجود در بازار است که می توانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید. حاوی ترکیباتی از آمبروکسان، فلفل سیچوان و ترنج است که آن را برای مردانی با سن 21 سال به بالا که می خواهند در بین مردم متمایز شوند، منتخب می کند.

 

 

عطر مردانه جورجیو آرمانی ACQUA DI GIO

عطر مردانه جورجیو آرمانی ACQUA DI GIO

آکوا دی جیو از برند معروف جورجیو آرمانی، بهترین عطر مردانه است که می‌ توانید در روز یا شب آن را استفاده کنید. چه برای ناهار با دوستانتان بیرون بروید، چه برای یک قرار ملاقات عاشقانه در شبی رمانتیک، این عطر برای انواع موقعیت ها بهترین گزینه است. عناصر آن شامل سدر، ترنج و نت‌ های دریایی هستند که به زیبایی با هم ترکیب می‌ شوند و ادکلنی با بوی تازه مرکبات ایجاد می‌ کنند.

آکوا دی جیو از زمان عرضه در سال 1996 به یکی از اصلی ترین محصولات صنعت عطر تبدیل شده است. این عطر بطری مات روشن دارد که همیشه زیبا به نظر می رسد؛ اما مطمئنا رایحه اش باعث می شود که این ادکلن پرفروش باشد. نت‌های الهام ‌گرفته از دریا حسی کلاسیک به آن می‌ دهند و نت‌ های ترنج، نرولی و نارنگی سبز بوی تازه‌ ای را حتی پس از یک روز طولانی برای شما به ارمغان می آورند.

شاید رزماری را به عنوان یک ترکیب ایده آل در ادکلن نشناسید؛ با این حال عطر آرمانی یک گزینه الهام گرفته از آبزیان است که فوق العاده درخشنده است. آکوا دی جیو گزینه ایده آلی برای مردانی است که عطر چوبی نمی پسندند.

در حالی که مردان جوان 25 سال به بالا به سمت آن جذب می شوند؛ اما می توان آن را برای همه سنین مناسب در نظر گرفت. از نظر فصلی، آکوا دی جیو برای تابستان و بهار مناسب است. اگرچه می تواند در پاییز جذاب به نظر بیاید؛ اما برای زمستان بسیار سبک محسوب می شود.

 

 

عطر مردانه شنل BLEU DE CHANEL

عطر مردانه شنل BLEU DE CHANEL

بلو د شنل عطری پنج ستاره با رایحه ای تمیز و چوبی از برند محبوب و پرطرفدار کشور فرانسه است. عطرساز نت های مرکبات و کهربا را به خوبی با یکدیگر ترکیب می کند، در نهایت یک عنصر فوق العاده مانند چوب سدر را اضافه می کند. یکی از منتقدان می نویسد:

من به معنای واقعی کلمه حدود 100 ادکلن دارم؛ اما این یکی از ادکلن های مورد استفاده من برای روزمره است. برای مدیران و تاجرانی که باید مانند من کت و شلوار بپوشند و به یک ادکلن روزانه نیاز دارند، انتخابی ایده آل است.

بنابراین، اگر به دنبال یک عطر روزمره هستید که بتوانید از آن در همه جا استفاده کنید، می توانید این رایحه را در نظر بگیرید.

همانطور که اشاره کردیم، هر مردی در هر سنی می تواند از این عطر جهانی استفاده کند. با این حال، بیشترین طرفداران آن در رده سنی 20 تا 29 سال قرار گرفته اند؛ زیرا می توان گفت این دوره سنی، اوج زمانی است که می توانید از آن استفاده کنید. با این وجود، استفاده از آن در دهه های 30 و 40 سالگی حس خوبی برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید این تویلت را در هر فصلی به جز زمستان استفاده کنید؛ زیرا قدرت پخش و ماندگاری مناسب در روز های سرد تر را ندارد.

 

 

عطر مردانه ایو سن لورن Y EAU DE PARFUM

عطر مردانه ایو سن لورن Y EAU DE PARFUM 

عطر Y از ایو سن لورن که درخشان، چوبی، تازه، فریبنده و جسور توصیف می شود، نت های چوبی، مریم گلی و شمعدانی دارد. این عطر که در یک بطری جذاب و مردانه بسته بندی شده است، می تواند عطر مورد علاقه شما برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران در موقعیت های مختلف شبانه روز از سالن ورزشی و قرار های شبانه گرفته تا اتاق هیئت مدیره برای همه مناسبت ها قابل استفاده است. 

اگر آن را دوست داشتید، نسخه های پرفیوم یا ادوتویلت آن را نیز تست کنید تا ببینید آیا آن ها را به همان اندازه دوست دارید یا خیر. یکی دیگر از دلایل موفقیت آن، تطبیق پذیری فوق العاده اش است.  به طور کلی، مطمئنا هنگام استفاده از Y، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. حتی ممکن است از تعریف هایی که در هنگام استفاده از آن دریافت می کنید شگفت زده شوید.

این ادوپرفیوم به فصلی خاص محدود نمی شود؛ بنابراین مردان جوان در رده سنی 15 تا 35 سال می توانند در تمام طول سال از آن استفاده کنند.

 

 

عطر مردانه هوگو بوس HUGO JUST DIFFERENT

عطر مردانه هوگو بوس HUGO JUST DIFFERENT

جاست دیفرنت در سال 2011 نسخه جدید یکی از محبوب ترین عطر های مردانه هوگو مربوط به سال 1995 را به بازار عرضه کرد. عطری پر جنب و جوش، مدرن با پیچ و تاب خنک که برای "الهام بخشیدن به هر کاری که انجام می دهید" خلق شده است.

اگر به دنبال رایحه ای متفاوت هستید، این یک عطر فوق العاده است. ادکلن‌ های زیادی وجود دارند که با رایحه‌های چوبی و مرکباتی توصیف می‌ شوند؛ اما این ادکلن ترکیبی از فریزیا، ریحان، کشمیران و نعنا خنک است. کاملا نشاط آور توصیف شده است. اگر فکر می کنید این ترکیب رایحه همان چیزی است که به دنبالش بوده اید، خودتان را آماده استفاده از آن کنید.

جاست دیفرنت از برند هوگو در یک شیشه مشکی چشم نواز با حروف قرمز عرضه می شود؛ بنابراین در مقابل بطری های دیگر ادکلن که در خانه دارید کاملا متمایز خواهد بود.

هوگو با الهام از مردان پرانرژی و خودجوش به رایحه ای قدرتمند و سرشار از مردانگی همراه با انرژی مرموز و خلاقانه تبدیل شده است. گروه سنی 19 تا 25 سال مخاطبانی هستند که بیشتر از این عطر استفاده می کنند. استفاده از آن در روز های بهار و تابستان بهترین انتخاب است.

 

 

عطر اسپورت تام فورد TOBACCO VANILLE

عطر اسپورت تام فورد TOBACCO VANILLE

این ادوتویلت با رایحه تند کهربایی در سال 2007 برای بانوان و آقایان سخت پسند روانه بازار شد و هنوز هم از نظر بسیاری از افراد بهترین عطر مردانه است. یک عطر تک جنسیتی رده بالا از تام فورد با نت های زنجبیل، تنباکو و کاکائو است که رایحه شیرین و تندی برای مردان و زنانی که نمی توانند بین این دو بو یکی را انتخاب کنند، فراهم می کند.

با بیش از هزاران طرفدار به نظر می رسد قیمت نسبتا بالا هم مصرف کنندگان را از آزمایش آن منصرف نکرده است. یکی از منتقدان می گوید: می توانم ساعت ها آن را روی پوستم بو کنم، دقیقا همان چیزی است که از یک عطر لوکس می خواستم و انتظار داشتم، واقعا ارزش هزینه کردن را دارد.

عطرساز معروف اولیویه جلوتین با ترکیب نت های ابتدایی برگ تنباکو، نت های تند میانی وانیل، کاکائو، دانه تونکا، شکوفه تنباکو و نت های پایانی میوه های خشک و نت های چوبی معجونی هیجان انگیز خلق کرده است.

عطر های تام فورد از محبوب‌ ترین و پرطرفدار ترین محصولات در صنعت عطر هستند و اگر یکی (یا بیشتر) از آن ها دارید، احتمالا قبلا از طلسم افسون‌ کننده‌ ای که برای اطرافیانتان به ارمغان می آورند، مطلع هستید. وانیل تنباکو برای هر سنی مناسب است و در روز های سرد زمستان و جشن های شبانه بهترین اثر را دارد.

 


عطر مردانه ویکتور اند رولف SPICEBOMB

عطر مردانه ویکتور اند رولف SPICEBOMB

در سال 2012 اسپایس‌ بمب از برند ویکتور اند رولف، از خانواده چوبی با رایحه ای تند و کمی شیرین روانه بازار شد. ایجاد یک ادکلن تند که هم فریبنده و هم چند بعدی باشد یک چالش است؛ بنابراین وقتی اولیور پولژ آن را خلق کرد، به یک کلاسیک فوری تبدیل شد.

این تویلت عمدتا از نت های تند مانند فلفل صورتی، دارچین و پاپریکا تشکیل شده است؛ اما نت های روشن ترنج، گریپ فروت و زعفران را نیز در مجموعه آن خواهید دید. پایه ای از تنباکو، چرم کهنه و وتیور تضمین می کند که این ادکلن با نتی مردانه به پایان می رسد.

یک کنسانتره انفجاری از احساسات مردانه است. طراحی بطری به شکل یک نارنجک سفارشی بازسازی شده است. دقیقا مناسب عطری که از رایحه های انفجاری تشکیل شده است. توسط نوار مشکی احاطه شده که نمی تواند قدرت عطر را در خود نگه دارد. این تویلت یک غلیان بویایی شگفت انگیز غیر قابل اجتناب است. 

با این اوصاف جای تعجب نیست که این تویلت حاوی رایحه ای مشخص برای فصل زمستان باشد. اگرچه در طول پاییز عملکرد خاصی را ارائه می دهد؛ اما در طول بهار و تابستان کاملا بی اثر است؛بنابراین، فقط در یک زمان خاص از سال می‌ توان از آن به بهترین نحو استفاده کرد. برای مردان جوان تر در رده سنی 15 تا 25 سال انتخابی فوق العاده است.

 

 

عطر مردانه ورساچه VERSACE EROS POUR HOMME

عطر مردانه ورساچه VERSACE EROS POUR HOMME

ورساچه اروس که برگرفته از نام خدای عشق یونان باستان است، از برگ‌ های نعنا، پوست لیمو و سیب سبز برای ایجاد حسی میوه‌ ای و شاد فاقد رایحه‌ های چوبی استفاده می‌ کند.

رایحه ای انرژی زا که در طول یک روز کاری طولانی حس خوبی را برای شما به ارمغان می آورد، بهترین گزینه ای است که می توانید برای این موقعیت انتخاب کنید. این عطر بدون اینکه بیش از حد مشک دار باشد تازه و در عین حال کمی شیرین و مردانه است، این همان چیزی است که آن را متمایز می کند. 

ورساچه اروس در حالی که برای موقعیت هایی محدود مناسب است، می‌ تواند به‌ طور خاص برای یک شب خاص انتخاب شود؛ زیرا تمام شب ماندگار است و روی پوست باقی می ماند. این عطر از بسیاری از عطر ها جوان‌ تر است و برای مهمانی های شبانه گزینه فوق العاده ای است. به نظر می رسد اروس برای هر سنی مناسب است با این حال در محدوده سنی 20 تا 29 سال برای کسی که در بحبوحه جوانی قرار دارد بسیار محبوب تر است.

این عطر به دلیل شیرینی بوی آن برای فصل بهار و تابستان بهترین است؛ اما پس از خشک شدن، نت های چوب سدر، خزه بلوط و ویتیور استفاده از این رایحه را در ماه های سرد تر ممکن می کند. می توان آن را در هر زمان از روز و برای موقعیت های مختلف استفاده کرد. به طور کلی، اگر به دنبال یک ادکلن همه کاره و حرفه ای هستید، این ادکلن را توصیه می کنیم.

 

 

عطر مردانه پاکو رابان 1MILLION

عطر مردانه پاکو رابان 1MILLION

این ادوتویلت چوبی تند توسط کریستف رینود، اولیویه پشه، میشل ژیرارد و کریستین دوسولیه برای مردان شیک پسند خلق و در سال 2008 به بازار عرضه شد. اگر بطری طلایی رنگ درخشان یک میلیون پاکو رابان شما را مجذوب نمی‌ کند، رایحه آن قطعا نظر شما را به خود جلب می‌ کند.

این ادکلن نت‌ هایی از گل رز، مشک، دارچین، نعنا، پتچولی و چوب سفید و بسیاری نت های دیگر را در بر می گیرد. این ترکیبات منجر به رایحه ای چندلایه می شود که با نت های آغازین مرکباتی، نت های میانی تند و نت های پایانی چوبی شروع می شود. دقیقا همان نت هایی که در یک عطر نیاز دارید.

رایحه ای شور، شیرین، تند و خامه ای! عطری است که مورد پسند خانم ها و آقایان خواهد بود. در ابتدا نت‌ های نمکی، آمبروکسید و ترمه صاف را می‌ توان بویید؛ اما تشخیص بوی گل سرخ کمی سخت‌ تر است. این تویلت یک عطر کاملا زمستانی است که می تواند در تمام ماه های پاییز نیز استفاده شود. رایحه تند رزین و مرکبات یادآور جشن شب های سرد و آتش سوزان است. این گزینه برای افراد زیر 40 سال مناسب تر است.

 

 

عطر مردانه باربری TOUCH

عطر مردانه باربری TOUCH

عطر مردانه باربری تاچ یک رایحه چوبی، مشک دار، معطر، تازه و شادی آور است. این رایحه گرم و تند نت های با طراوت درخت ماندارین و برگ های بنفشه همراه با چوب سدر و فلفل سفید دارد. رایحه تمیز و در عین حال معطر که آن را برای استفاده روزمره عالی می کند. حتی منتقدان عاشق این ادکلن هستند. برای مدت طولانی روی پارچه ماندگاری دارد؛ اما روی پوست معمولا بین 6 تا 8 ساعت دوام می آورد.

بطری ها و رایحه ها مکمل یکدیگر هستند و به موازات هم در یک محصول پرفروش نقش دارند. این بطری‌ توسط فابین بارون، شبیه یک قرقره نخ طراحی شد تا اشاره‌ای ظریف به تاریخچه خیاطی داشته باشد. شیشه سنگین با کلاهک های چوبی قهوه ای پوشانده شده است که خطوط ظریفی را با ترکیبات منحصر به فرد ایجاد می کند. این بطری در جعبه ای به رنگ خاکستری بسته بندی شده است.

رایحه ای همه کاره و مجزا که برای آب و هوای معتدل و فصول بهار و پاییز ایده آل است. مردان در هر سنی از بوی تازه ادکلن باربری استقبال خواهند کرد.

 

 

عطر مردانه کرید AVENTUS

عطر مردانه کرید AVENTUS

این عطر پرفروش از برند کرید در سال 2010 معرفی شد که همچنان مورد علاقه طرفدارانش است. از زندگی یک امپراتور تاریخی الهام گرفته شده است که به معنای قدرت و موفقیت است.

نت‌ های آغازین از سیب ترد، انگور فرنگی سیاه، آناناس و ترنج با نت‌ های میانی و پایانی قوی‌ تر شامل توس، نعنا هندی، وانیل و مشک ترکیب شده است. به طور کلی، کرید اونتوس رایحه ای خنک، مشک دار و میوه ای دارد و به طور قطع نشان دهنده شاهکار عطرسازی است.

هنگامی که اونتوس را باز می کنید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. می گویند که تمام حواس شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بوی میوه ای و شیرین و در عین حال چوبی، دودی و استوایی دارد.

اگر برای انحصار و عطر های دست ساز ارزش قائل هستید، خرید ادکلن کرید احتمالا برای شما گزینه مناسبی است. شما از ادکلنی استفاده می‌ کنید که از مواد بسیار کمیاب تشکیل می شود و فرآیندی پر زحمت را طی می‌ کند تا بهترین نتیجه را استخراج کند.

کرید اونتوس یک عطر تابستانی عالی برای هر گروه سنی ای است که مردانه و با طراوت است.

 

 

عطر مردانه هرمس H24

عطر مردانه هرمس H24

عطر H24 اولین عطر برند هرمس برای "مرد معاصر" با رایحه ای درخشان و مرکباتی است. این رایحه ترکیبی از مریم گلی، گل نرگس هیجان انگیز، چوب گل سرخ نیروبخش و رایحه گرم و فلزی اسکلارن است. این ترکیب مخصوصا برای بهار و تابستان عالی است، اگرچه چوب گل سرخ گرم در تمام طول سال آن را جزء رایحه های مورد علاقه قرار می دهد.

با این عطر احساس منحصر به فرد بودن را به خوبی درک می کنید. این عطر طول عمر 10 تا 12 ساعت و غلظت متوسط دارد. یک عطر بسیار مدرن برای آقایان بالای 30 سال که مناسب تمام فصل ها بجز زمستان است.

 

 

عطر مردانه کارولینا هررا BAD BOY

عطر مردانه کارولینا هررا BAD BOY

بد بوی عطر معروف کارولینا هررا تعادل مناسبی را بین پررنگی و پیچیدگی بوها ایجاد می کند. ترکیبی از نت های فلفل سیاه و سفید با ترنج مرکباتی است. رایحه ی آن با طراوت ملایم مرکبات و شکوفه پرتقال شروع می شود.

نت‌های گلی دیگر به سرعت دنبال می‌شوند و توسط یاس، یلانگ یلانگ و گل سرخ هدایت می‌شوند. در انتها، گل سرخ خودنمایی می کند، اما من بوی سنبل را نیز در این ادوتویلت کشف کرده ام. رایحه ای ایده آل که برای استفاده روزانه مناسب است، اگرچه می توان آن را به عنوان رایحه ای تند در عصر تقویت کرد.

بد بوی نماینده مردان سرکشی است که مسیر خود را ترسیم می کنند و اصول خود را طراحی می کنند. بطری جذاب رعد و برق شکل آن به همان اندازه که با پیچ و خم برجسته متمایز می شود، نمادی از قدرت قهرمانانه و ویژگی های سرسخت او می باشد. این تویلت برای مردان زیر 30 سال یک اکسسوری نامرئی به شدت غیرقابل پیش بینی و منحصر به فرد در شب های معتدل و سرد است.

 

 

عطر مردانه بولگاری MAN

عطر مردانه بولگاری MAN

بولگاری مِن که در سال 2010 به سراسر جهان عرضه شد، یک عطر کلاسیک محسوب می شود. این عطر دارای رایحه مرکباتی، مشک دار و چوبی است. رایحه ای بسیار مطبوع، تازه، مشک دار و گلی که در عین حال آرامش بخش است و حس و حال آدم را خوب می کند. در انتهای محو شدن، عطر دارای جنبه های گرم خاصی است، با این حال همچنان سبک است.

به جرات می توان گفت که این عطر شما را از خستگی نجات می دهد. این ویژگی آن را به شدت در بین افراد جذاب کرده است. ادوتویلت مِن شامل نت های آغازین از بنفشه ترد، نیلوفر آبی، ترنج و گلابی سفید می باشد. در همین حال، نت‌های میانی با نت‌های چوب کشمیر، چوب صندل و عنبر به آن جذابیت بیشتری می دهند.

اگرچه بولگاری مِن با غلظت ادوتویلت به بازار عرضه شد اما ماندگاری و عمر طولانی تا 12 ساعت و حتی بیشتر دارد. اگر کمی بیشتر آن را اسپری کنید، جذاب‌تر می‌شوید زیرا جنبه‌های گرم‌تر آن بهتر نمایان می‌شود. برای استفاده افراد بالای 25 سال در فصول پائیز و بهار مناسب می باشد.

چیزی در مورد عطرهای لوکس ایتالیایی وجود دارد که به سادگی بوی یک الهه را در شما ایجاد می کند. بهترین عطرهای بولگاری تفاوتی با هم ندارند و همه را تنها با یک اسپری عاشق شما می کند. طیف عجیب و غریب رایحه های این برند غیرقابل انکار است و هرکسی که آن را بپوشد نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.

 

 

عطر مردانه جیوانچی GENTLEMAN EAU DE PARFUM

عطر مردانه جیوانچی GENTLEMAN EAU DE PARFUM

ادوپرفیوم جنتلمن با رایحه چوبی و خاکی توسط اولیویه کرسپ و ناتالی لورسون خلق و در سال 2018 به بازار عرضه شد. یک سال پس از عرضه نسخه مدرن جنتلمن جیوانچی، نسخه جدید ادوپرفیوم آن منتشر شد. این محصول یک تفسیر مجدد از نسخه اصلی دهه 70 است که با انسان مدرن اقتباس شده است. 

این نسخه جنتلمن نسخه متمرکزتر عطر بهاری جیوانچی است. یک ادکلن کلاسیک فوری با رایحه هایی ترد و پر از عناصر گرم و تابستانی مانند اسطوخودوس، زنبق، وانیل و نعنا هندی است که به آن احساس پررنگ تری می‌دهد. به زبان عامیانه، برای یک مهمانی در عصر تابستان بهترین گزینه است.

ادوپرفیوم جیوانچی جنتلمن ایده آل برای حرفه ها از سنین 25 تا 50 سال با ماندگاری 12 تا 14 ساعته است.


heart شما همراهان عزیز می توانید پرفروش ترین ادکلن های مردانه و عطرهای زنانه را با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی عطرادکلن آرانیکا خریداری نمائید.


 

مزایا؛ دلایل خرید عطرهای پرفروش

 

  • عالی برای هدیه دادن

این ادکلن‌های پرفروش و خوشبو برای هدیه دادن عالی هستند، این لیست حس خوشایندی دارد که اکثر مردان از آن لذت می‌برند. این ها همه پرفیوم هایی هستند که تقریباً هر کسی از آنها استقبال می کند. احتمالاً بزرگترین مشکل شما در خرید هدیه این است که آیا فرد مورد نظر آن را داشته است یا خیر؟!

 

  • امن برای کم تجربه ها

رفتن به داخل فروشگاه و نمونه‌برداری از ادکلن‌ها می‌تواند ترسناک و زمان‌بر باشد و خرید آنلاین ممکن است نامطمئن به نظر برسد زیرا نمی‌توانید ادکلن‌ها را از قبل تست کنید. پرفیوم های کلاسیک و محبوب معمولا خریدهای مطمئنی در خرید حضوری و حتی خرید آنلاین هستند. آن ها امتحان خود را پس داده اند و به اندازه کافی مورد پسند قرار گرفته اند تا پرفروش شوند.

 

  • کیفیت

یکی از ناامید کننده ترین چیزها شنیده های مهیج در مورد یک پرفیوم است که بعدا متوجه می شویم، همه ی آن ها تبلیغات بوده است. اما درباره ی این پرفیوم ها با اطمینان می توان گفت اگر در وهله اول اگرعطرهای با کیفیتی نبودند به طور مداوم در لیست پرفروش‌ ها قرار نمی‌ گرفتند.

 

 

معایب؛ معایب یک عطر پرفروش

 

  • شما ممکن است بوی دیگران را بدهید.

بوی دیگران ممکن است اتفاق مهمی به نظر نرسد البته تا زمانی که قرار ملاقات نداشته باشید و به شما نگویند بوی پدر، برادر، دوست سابق و... را می دهید.

 

  • عدم حمایت از سازندگان عطر نیش

اگر تنها کاری که می کنید این باشد که پرفروش ترین عطر مردانه را بخرید، پرفیوم های جذابی را از دست خواهید داد که رایحه هایی فرا تر از آنچه در لیست پرفروش ها وجود دارد را کشف می کنند. به علاوه، گاهی اوقات حمایت از سازندگان عطر های نیش (کمیاب و دست ساز) می تواند اتفاق های خوبی در صنعت عطر رقم زند.

 

ترند های ادکلن برای مردان

بر اساس این مقاله، توانستیم اطلاعات خوبی درباره خوشبو ترین عطر مردانه سال 2024 کسب کنیم. البته چند مطلب قابل توجه وجود دارد که باید با جزئیات بیشتر بررسی شود.

 

yes معطر های آبزی در لیست پرفروش ترین ها حضور دارند.

اولین مطلب مورد توجه این است که تعداد قابل توجهی از محبوب ترین ادکلن های مردانه در خانواده آبزیان قرار می گیرند. این ادکلن ها برای یادآوری بوی دریا، از هوای شور گرفته تا دریا و گیاهان دریایی طراحی شده اند. آروماتیک های آبی نسبتا مدرن هستند. بسیاری Cool Water را اولین ادکلن آبزی در سال 1988 می دانند. با این حال، همانطور که در این لیست می بینید، آن ها ثابت کرده اند که هنوز محبوب ترین ادکلن های مردانه به شمار می آیند.

 

yes ادکلن های کلاسیک 

با وجود تمام پرفیوم های عرضه شده و نوظهور، چشم انداز ادکلن مدام در حال تغییر است. با این حال، تعداد قابل توجهی از پرفروش‌ ترین آثار، کلاسیک هستند. بسیاری از آن‌ها در طول سال‌ ها فرمول‌ بندی مجدد شده‌ اند؛ اما هنوز هم فروش خوبی دارند. شما هم ممکن است مانند ما از دیدن تعداد زیادی از عطر های کلاسیک پرفروش شگفت‌ زده شده باشید.

 

yes متناسب با بودجه شما

از ادکلن های گران قیمت احساس ترس نکنید. ادکلن های با کیفیت در هر قیمتی وجود دارند. اگر واقعا دلتان یک پرفیوم لوکس گران قیمت می خواهد، همیشه حواستان به پیشنهادات شگفت انگیز آرانیکا باشد؛ زیرا خرید آن را مقرون به صرفه است. 

برخی تصورات غلط وجود دارد که ادکلن های ارزان قیمت عناصر مصنوعی دارند و ادکلن های گران قیمت با مواد طبیعی ساخته می شوند. این طرز فکر درست نیست. اغلب برخی از مواد کمیاب مانند عود باعث قیمت گذاری بالا می شوند.

به طور کلی، ترکیبی از غلظت عطر و بازاریابی است که قیمت بهترین عطر مردانه را تعیین می کند. عطر های مقرون به صرفه معمولا رایحه‌های خوشایند و البته رقیق‌ تری دارند که برای افراد جوان‌ تر هدف قرار می‌ گیرند و بسته‌ بندی ابتدایی دارند. 

از سوی دیگر، برند های لوکس می‌ توانند روی توسعه عطر های جدید و بسته‌ بندی‌ های نوآورانه سرمایه‌ گذاری کنند در نتیجه آن ها می‌ توانند قیمت بالا تری داشته باشند. با این حال ممکن است جذابیت انبوه نداشته باشند.

نحوه استفاده از ادکلن برای آقایان

در اینجا چند نکته مختصر در مورد نحوه صحیح استفاده از ادکلن برای آقایان آورده شده است.

  1. روی نقاط نبض دار بدن مانند سینه، گردن یا مچ دست اسپری کنید. گرما به پخش پرفیوم کمک می کند.
  2. به هوا اسپری کنید و از میان مه پرفیوم عبور کنید. این برای پرفیوم های قوی تر یا مردانی که خواهان رایحه ملایم تری هستند خوب است.
  3. بلافاصله بیرون از حمام استفاده کنید و از اسپری عطر روی لباس خودداری کنید؛ زیرا گاهی اوقات باعث ایجاد لکه می شود.

wink بهترین مکان برای نگهداری ادکلن 

عطر ها به خصوص زمانی که در شرایط نامناسب نگهداری می شوند، بسیار متزلزل هستند. ممکن است ادکلن‌های خود را روی پیشخوان حمام نگه دارید؛ اما نوسانات نور، گرما و رطوبت می‌ تواند مولکول‌ های ظریف آن را مختل کند و در طول زمان رایحه و ماندگاری ادکلن شما را تغییر دهد. برای استفاده حداکثری از پرفیوم خود، آن را در محیطی تاریک، خشک و خنک که نسبتا پایدار است، مانند کمد یا کشو و داخل جعبه اش نگه دارید.


 

خرید اینترنتی ادکلن بدون احساس خطر

اگر در مورد خرید یک ادکلن مطمئن هستید و می خواهید آن را آنلاین بخرید، می توانید این کار را به آسانی انجام دهید. با این حال، برای اطمینان از اینکه ادکلن تقلبی دریافت نمی کنید از فروشگاه های قابل اعتماد مانند فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن آرانیکا که ویژگی هایی مانند ضمانت اصالت کالا، قیمت مناسب، ضمانت 7 روزه بازگشت کالا دارد، محصول مورد نظرتان را با خیال آسوده در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.